ΠΡΙΝ |
ΜΕΤΑ |
Αγόρι ηλικίας 8,5 παρουσιάζει Μαθησιακή Δυσκολία. Μετά από δύο μήνες Λογοθεραπευτικής παρέμβασης το αγόρι παρουσίασε βελτίωση. Στις παραπάνω εικόνες παρουσιάζεται η αυθόρμητη γραφή του παιδιού πριν την έναρξη των Λογοθεραπευτικών συνεδριών και η αυθόρμητη γραφή του παιδιού μετά από δύο μήνες Λογοθεραπευτικής παρέμβασης.
Οι τομείς του λόγου που καλλιεργήθηκαν κατά τη
διάρκεια των Λογοθεραπευτικών συνεδριών ήταν
- η σημασιολογία, προκειμένου να αυξηθεί το αντιληπτικό και το εκφραστικό λεξιλόγιο
- η φωνολογία, προκειμένου να μην γίνονται φωνολογικά λάθη
- η σύνταξη, προκειμένου να παράγονται άρτιες και μεγάλες προτάσεις
- η μορφολογία, προκειμένου να μειωθούν τα ορθογραφικά λάθη
- η πραγματολογία, προκειμένου να κατανοούνται και να χρησιμοποιούνται σωστά οι μεταφορικές φράσεις.
Επιπλέον
ενισχύθηκε η οπτικοακουστική προσοχή και μνήμη του παιδιού και αυξήθηκε η
δυνατότητα αυτοδιόρθωσης των λαθών του.
Με την
έγκαιρη Λογοθεραπευτική παρέμβαση μπορούν να αντιμετωπιστούν έγκαιρα οι
δυσκολίες στους εκάστοτε τομείς της γλώσσας , που μπορούν στη συνέχεια να
οδηγήσουν στην εμφάνιση Μαθησιακών Δυσκολιών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου